Monday, April 26, 2010

MULANYA DI SINI


inilah entry pertama aku dalam blog neh... secara rasminya memperkenalkan blog yg lebih mendalam mengenai minatku terhadap novel.ekceli dah berlambak2 novel yg aku beli.. memang sejak kecik aku minat sgt2 menulis dan membca novel.
pernah juga menulis cerpen dan novel untuk kawan2..walaupun bahasa dan penceritaan aku tak seindah penulis terkenal, tapi aku tetap puas hati berkarya sendiri.. apapun komen anda, this is my hobby. di sini aku catatkan ulasanku sendiri berkenaan dengan novel2 yang pernah aku baca... Selain itu aku juga akan menyelitkan ulasan-ulasan mengenai filem atau drama yang aku minati dan yang pernah aku tonton. sekadar untuk infomasi kita bersama.
Sekiranya berkesempatan aku akan selitkan juga hasil penulisanku di sini..yang pasti, di sinilah permulaannya..kisah novel dan drama pilihanku...

No comments:

Post a Comment

Footer