Tuesday, April 27, 2010

ANDAI ITU TAKDIRNYA


Sinopsis...

Harga: RM 19.90

Halaman: 588

Penerbitan: Buku Prima Sdn. Bhd.

ISBN: 978-983-3669-65-3

Aleya, seorang gadis yang cantik dan berlatarbelakangkan keluarga sederhana, dalam diam menyimpan perasaan dengan seorang anak tokoh korporat yang ternama yang merupakan rakan sekuliahnya di Universiti, Syed Aizril. Syed Aizril, wajahnya yang tampan menjadikan dia kegilaan ramai gadis, limpahan kemewahan meletakkan ego dan kesombongan di singgahsana yang paling tinggi. Mentalitinya yang mementingkan darjat dan kedudukan telah menutup pintu hatinya untuk mendengar bicara hatinya sendiri.


ULASAN JOJOE:
ini adalah antara novel terlaris di pasaran. Walaupun cover depannya kurang menarik (bagi aku la) dan ianya bukan terbitan Alaf21, namun bermula dari mukasurat satu aku tertarik untuk membca sehingga ke akhir cerita.. kesimpulannya.. MEMANG MENARIK..Penulis berjaya membuatkan aku rasa benci pada watak hero yang bagi aku terlalu kejam... tapi kemudian waktu itu dikembangkan supaya kita dapat kembali menerima dia sebagai HERO dalam novel ini.. kalo ada member2 yang nak membeli aku syorkan novel ni.. membaca novel ni membuatkan aku rasa kagum.. masih adakah wanita dalam dunia ni yang setabah watak utamanya.. ?penderitaan dan kesedihan yang dilaluinya membuatkan aku turut menangis., (hihih,,. emosi la plak,,)..kalo boleh akupun nak jadi setabah itu..

Stars (out of 5) :

2 comments:

Footer